Pasalamatan Ko Ang Dios - Recessional | Lyrics | Mass Song

PASALAMATAN KO ANG DIOS

Category: Recessional

Season: Easter Season

https://theworshipsongs.com




Pasalamatan ko ang Dios sa bug-os kong kalag

Uban sa nagkatigum nga kaniya nagmahal

Mga buhat sa iyahang kamot kalipay ang dala

Dalaygon katingad-an nga way sa--ma

Manggihatagon, maloloy-on ang Ginoong Dios

Naghatag ug kalan-on s’yang lungsod nga kabus

Katawhan nga wa’ mahi-kalimot sa kasabutan

Ang Dios kanunay N’yang gikahad- lo- kan.

Kahadlok alang sa Ginoo matuod nga sinugdanan

Ug timaan sa kinaadman

Pagkabu- la- han sa naga- su- bay nining dalan

Daygon ta ang Dio----s sa kahangtu------ra---n

Daygon ta ang Dio----s sa kahangtu------ra---n

Comments

Popular posts from this blog

Alagaran Ko Ikaw (Gipangga Mo Ako) - Lyrics

Didto Sa Langit - The Builders - Lyrics

Duha Ka Dalan - Fishers Of Men - Lyrics

Amahan Ko - Benz Go Sabroso - Lyrics

Nagatuo - Together Worship - Lyrics

Followers