Pagkatahum Sa Pangalan Mo (What A Beautiful Name) - Lyrics

PAGKATAHUM SA PANGALAN MO (What A Beautiful Name)

https://theworshipsongs.com




Verse 1:


Sa sinugdan Ikaw ang pulong

Kauban Mo ang Dios Amahan

Makita sa nilalang ang himaya Mo

Napadayag Mo kang Kristo



Chorus:


Pagkatahum sa pangalan Mo

Pagkahamili sa ngalan Mo

O Hesu Kristo hari ko

Pagkabililhon sa ngalan Mo

Walay sama Kanimo

Pagkatahum sa pangalan Mo

O Hesu Kristo



Verse 2:


Kulang ang langit kun wala ako

Busa gianhi Mo ako

Gugma Mo dako pa sa sala ko

Ako giunungan ug gipasaylo



Chorus:


Pagkatahum sa pangalan Mo

Pagkahamili sa ngalan Mo

O Hesu Kristo hari ko

Pagkabililhon sa ngalan Mo

Walay sama Kanimo

Pagkatahum sa pangalan Mo

O Hesu Kristo



Tag:


Pagkatahum sa pangalan Mo

O Hesu Kristo



Bridge:


Kamatayon napildi

Ang tabil naabli

Lubnganan ug sala gitak-om Mo

Langit naghudyaka

Sa pagdayeg sa himaya

Tungod sa pagkabanhaw Mo

Wa Kay kaatbang

Ug di ka matupngan

Maghari Ka sa kahangturan

Imo ang gingharian

Kanimo ang himaya

Labaw sa tanan Imong ngalan



Chorus: - (2X)


Pagkatahum sa pangalan Mo

Pagkahamili sa ngalan Mo

O Hesu Kristo hari ko

Pagkabililhon sa ngalan Mo

Walay sama Kanimo

Pagkatahum sa pangalan Mo

O Hesu Kristo



Tag:


Pagkatahum sa pangalan Mo

O Hesu Kristo


Comments

Popular posts from this blog

Alagaran Ko Ikaw (Gipangga Mo Ako) - Lyrics

Didto Sa Langit - The Builders - Lyrics

Duha Ka Dalan - Fishers Of Men - Lyrics

Amahan Ko - Benz Go Sabroso - Lyrics

Nagatuo - Together Worship - Lyrics

Followers