Sa Matag Adlaw (Kay Ikaw Man) - Jerome Suson - Lyrics

SA MATAG ADLAW (Kay Ikaw Man)

Artist: Jerome Suson

https://theworshipsongs.com




Verse:


Sa matag adlaw

Gusto ko nga kauban Ka

Sa matag lakaw

Sa tanang buhaton ko

Gusto ko nga kauban Ka



Chorus 1:


Kay ikaw man

Kanunay gitinguha

Ning akong dughan

Kay ikaw man

Ang hangin nga giginhawa

Ikaw ang akong kusog

Ikaw ang akong gugma

Ikaw ang tanan

Kay Ikaw man



Verse:


Sa matag adlaw

Gusto ko nga kauban Ka

Sa matag lakaw

Sa tanang buhaton ko

Gusto ko nga kauban Ka



Chorus 2: - (3X)


Kay ikaw man

Kanunay gitinguha

Ning akong dughan

Kay ikaw man

Ang hangin nga giginhawa

Ikaw ang akong kusog

Ikaw ang akong gugma

Ikaw ang tanan



Tag:


Ikaw ang akong kusog

Ikaw ang akong gugma

Ikaw ang tanan

Ikaw ang akong kusog

Ikaw ang akong gugma

Ikaw ang tanan

Kay Ikaw man



Chorus 2:


Kay ikaw man

Kanunay gitinguha

Ning akong dughan

Kay ikaw man

Ang hangin nga giginhawa

Ikaw ang akong kusog

Ikaw ang akong gugma

Ikaw ang tanan



Tag:


Ikaw ang akong kusog

Ikaw ang akong gugma

Ikaw ang tanan

Ikaw ang akong kusog

Ikaw ang akong gugma

Ikaw ang tanan

Kay Ikaw man


Comments

Popular posts from this blog

Alagaran Ko Ikaw (Gipangga Mo Ako) - Lyrics

Didto Sa Langit - The Builders - Lyrics

Duha Ka Dalan - Fishers Of Men - Lyrics

Amahan Ko - Benz Go Sabroso - Lyrics

Nagatuo - Together Worship - Lyrics

Followers