Labaw Sa Tanang Butang - Jerome Suson - Lyrics

LABAW SA TANANG BUTANG

Artist: Jerome Suson

https://theworshipsongs.com




Verse:


Mag unsa man ang mga katigayonan

Kung mawala Ka sa akong kiliran

Mag unsa man ang kaanyag ning kalibutan

Kung Ikaw O Dios di ko makauban



Chorus:


Labaw sa tanang butang

Gikinahanglan Ka

Di ko igabaylo

Ang presensya Mo

Labaw sa tanang butang

Gihigugma Ka

Kay Ikaw Ginoo

Ang kinabuhi ko



Verse:


Mag unsa man ang mga katigayonan

Kung mawala Ka sa akong kiliran

Mag unsa man ang kaanyag ning kalibutan

Kung Ikaw O Dios di ko makauban



Chorus:


Labaw sa tanang butang

Gikinahanglan Ka

Di ko igabaylo

Ang presensya Mo

Labaw sa tanang butang

Gihigugma Ka

Kay Ikaw Ginoo

Ang kinabuhi ko



Bridge: - (3X)


Ikaw lang ang kalipay ko

Ikaw lang ang kalig-on ko

O Dios, O Dios

Kalinaw ko sa kanunay

Kadangpan ko sa kanunay

O Dios, O Dios



Tag:


Dios



Chorus: - (2X)


Labaw sa tanang butang

Gikinahanglan Ka

Di ko igabaylo

Ang presensya Mo

Labaw sa tanang butang

Gihigugma Ka

Kay Ikaw Ginoo

Ang kinabuhi ko



Bridge:


Ikaw lang ang kalipay ko

Ikaw lang ang kalig-on ko

O Dios, O Dios

Kalinaw ko sa kanunay

Kadangpan ko sa kanunay

O Dios, O Dios


Comments

Popular posts from this blog

Alagaran Ko Ikaw (Gipangga Mo Ako) - Lyrics

Didto Sa Langit - The Builders - Lyrics

Duha Ka Dalan - Fishers Of Men - Lyrics

Amahan Ko - Benz Go Sabroso - Lyrics

Kang Kristo Lang - Solomon Mahinay - Chords

Followers